გაკვეთილის მთავარი თემა
|
ცეკვა ხანჯლური
|
სწავლების საფეხური
|
IV კლასი
|
მოსწავლეთა პროფილი
|
24 მოსწავლე
|
გაკვეთილის მნიშვნელობა/აქტუალურობა
|
ამ კონკრეტული გაკვეთილის მიზანი და მნიშვნელობა ისაა რომ მოსწავლემ გაიგოს თუ რა ისტორია აქ ცეკვა ხანჯლურს, როგორ და სად იცეკვებოდა აღნიშნული ცეკვა.
|
გაკვეთილის მიზნები და შედეგები
|
გაკვეთილის მიზანია მოსწავლე არჩევდეს იმას რომ, ცეკვა ხანჯლური არ არის საბრძოლო ხასიათის და არის სანახაობრივი მაყურებლისთვის რადგან მაყურებელმა ამ ცეკვით მიიღოს სიამოვნება
|
წინასწარი ცოდნა
|
მოსწავლეებმა იციან რომ, ცეკვა ხანჯლურში იყენებენ მხოლოდ და მხოლოდ ხანჯლებს და არანაირად ფარ - ხმალს.
|
შეფასების საგანი და პროცედურები
|
მოსწავლეები შეფასდებიან წინასწარ მოცემული შეფასების რუბრიკის საფუძველზე
|
სასწავლო მასალა და ტექნიკური რესურსები
|
რვეული კონსპექტისთვის და საწერ კალამი.
|
გაკვეთილის მსვლელობა
|
საორგანიზაციო საკითხები 2 წთ.
A ფაზა. (10 წთ.)
გამოწვევა. მასწავლებელი სვამს კითხვებს განვლილ მასალასთან დაკავშირებით.
B- ფაზა. (23 წთ)
მინი ლექცია ახალ თემასთან დაკავშირებით (7 წთ)
მასტერ კლასი- ილეთი “ტეხილი”
მასტერ კლასი- ილეთი “ხანჯლის დასობა”
C- ფაზა. (10წთ)
მასტერ კლასი- ილეთი “ოთხ რვიანი ილეთის ჩვენება “
|
ჩამოტვირთეთ სლაიდი>>>
ჩამოტვირთეთ შეფასების რუბრიკა >>>
https://drive.google.com/open?id=1t0ayWMZWB-6Ia96SfY5D1wzzy0Uv8nl2xFsViSPmarg
No comments:
Post a Comment